24.11.12

var e du nu? jeg kalla på daj!























































































Jag tror kanske att jag har köpt en ny mobil. Eller.. jag har köpt en mobil och den var ny men jag hade ingen innan...

Här är lite bilder som har tagits. Sammanfattningsvis kan man säga att vi har haft dansuppvisning, att emmy har kommit hem och att jag är sjukt impad av att hennes gamla, lilla tv som är sjukt fin också fungerar!

Förutom det har jag nu jobbat på biltema en vecka och jag har skrapsår överallt och det dunkades eurodisco hela dagarna. Dock var det mycket fika, kul folk och tiden gick snabbt!
Något annat som har hänt är att jag nu på en vecka har spräckt tre par byxor. Ett var biltemas fel kan man säga och resten mitt fel typ så nu går jag för det mesta med rumpan bar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar